jagundrarbara

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av JagUndrarBara - 27 juni 2014 13:16

Erkänn att det är många av er som tänkt så... Det är hemskt! Tänk aldrig så!! Du är perfekt precis så som du är:) visst alla killar kanske inte vill ha dig men smaken är som baken, eller hur?;) någon kanske tycker om din kompis medans någon annan tycker om dig! Du måste bara tro på dig själv! Det är lite som att du inte tycker om en kille medans din kompis tycker om honom, eller hur?

Jag stör mig på de som säger att ingen är perfekt! Alla är perfekta på sina egna sätt, för ingen har sagt något om hur man är perfekt och alla har olika definitioner av perfektion. Snälla jag ber dig, nästa gång du står framför spegeln, leta inte efter det negativa utan framhäv det positiva!:) om du har en snygg rumpa, säg det till dig själv! Om du har snygga bröst, säg det också! Om du har fina ögon, fint hår eller vad som helst som du är nöjd med, säg det! Om du börjar vara mer positiv om dig själv så kommer det att märkas på dig, du kommer vara gladare, du kommer bli mer självsäker och jag råkar veta att killar gillar tjejer som är självsäkra men ödmjuka;)

En annan sak ni kan tänka på är att ge andra beröm, har någon en fin tröja eller fint hår, berätta det! Man blir så otroligt glad och det kan göra en hel dag för någon annan, det är dax för oss tjejer att tycka om oss själva och inte bara stå och gömma sig och må dåligt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare! hit kan du komma om du undrar något om vad som helst, jag kommer göra mitt bästa för att svara så bra som möjligt:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards